کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارتنو ،فرزانه سلیمانی ،اظهار داشت که ازابتدای سالجاری ،این مرکز فعالیت خود را آغازکرده و پاسخگوی تماس تمامی مشتریان است .
وی،درعین حال یادآورشدکه تمام پیامک های ارسالی به مشتریان هم ازاین پس ،از این مرکز ارسال خواهد شد .
سلیمانی ،توضیح داد که درگام اول، این مرکز ضمن پاسخگویی، اقدام به ثبت ومستندسازی تماس ها کرده تا با ارزیابی اطلاعات ،راهکارهای جدیدی را در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان طراحی و اجرایی کند .
سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارتنو ،افزود: با تلاش کارشناسان شرکت بیمه تجارتنو ،بزودی سامانههای پاسخگویی، پیگیری و استعلام خدمات صدور وخسارت هم بر بستر برنامه موبایل، تلفن و پیامک دراختیار مشتریان قرار خواهد گرفت .
https://www.kioskekhabar.ir/?p=84937