×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
بهرام ابراهیمی با میزبانی «ما و شما» میهمان شبکه سحر می‌شود

بهرام ابراهیمی هنرپیشه رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون میهمان برنامه امشب «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، بهرام ابراهیمی بازیگر  با سابقه رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون امشب با حضور در برنامه «ما و شما» با علاقمندان و مخاطبان در کانال کردی شبکه سحر در خصوص سابقه فعالیت هنری خود گفت و گو کرده و به سوالات آنان که به صورت تلفنی مطرح می‌کنند، پاسخ می‌دهد.

بهرام ابراهیمی، دانش آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک از سال ۱۳۵۲ و در سن هجده سالگی کار بازیگری را به طور حرفه‌ای شروع کرده و در سریال‌هایی چون «صخره سیاه»، «مارمولک»، «زاگرس»، «مرد بارانی»، «بی گناهان» و غیره ایفای نقش داشته است. 

پخش گزارشی از پشت صحنه برنامه‌های گذشته مجموعه «ما و شما»، گفت و گوی تلفنی مخاطبان با میهمان برنامه، گزارش مردمی از نظرات مخاطبان در خصوص این برنامه، کلیپ و موزیک – ویدئوی کردی و همچنین پخش عکس‌های ارسالی بینندگان از تصاویر لحظه‌های ناب از بچه‌ها و موضوعات اجتماعی از آیتم‌های دیگر این برنامه ترکیبی و متنوع است. 

«ما و شما» به تهیه‌کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی امشب۱۷ آبان ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مدت ۵۰ دقیقه به طور زنده از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.