×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳

رویکرد هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی توسعه‌دهندگان در کنار بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز می‌تواند منجر به خلق فرصت‌های جذاب در بازارهای مالی شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، هادی بهزادی مشاور توسعه کسب و کار تأمین سرمایه تمدن درباره اهمیت بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز (Open Innovation/Open API) در فعالیت‌های تأمین کنندگان خدمات در بازار سرمایه از جمله شرکت‌های تأمین سرمایه‌ گفت: امروزه با نگاه به بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز می‌توان از ظرفیت‌ مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات در راستای هم‌افزایی و ایجاد خدمات بهینه برای مشتریان استفاده نمود.

وی افزود: مدل نوآوری باز اخیراً بصورت گسترده‌ای مورد استقبال توسعه‌دهندگان از جمله بانک‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه‌ قرار گرفته است که می‌توان از این امکانات در سفر مشتری (User Journey) برای توسعه و بهینه‌سازی خدمات استفاده نمود.

بهزادی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب و بالقوه تأمین سرمایه تمدن و رویکرد هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی(Integration) در این شرکت ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم با اتکا به آنها خدمات جذابی را به مشتریان در بازارهای مالی ارائه دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.