×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳
به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه

مسیرهای ارتباطی آنلاین شرکت صنایع شیر ایران به روز رسانی و تکمیل شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاه‌های ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.

بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکت‌های تابعه پگاه نیز همسان شد.

📌 درگاه‌های پاسخگوی شما:
📱سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧

📞 تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری

💻چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری

📲درگاه‌های شبکه‌های اجتماعی @pegah_dairy

گفتنی است هدف این رویداد، تثبیت مشتریان فعلی در همه کانال‌ها، افزایش رضایتمندی، ایجاد فرهنگ سازمانی مشتری مداری در پگاه، توسعه و افزایش مشتریان در مسیر بهبود خدمات است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.