×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: اکسین علاوه بر بحث تولید به عنوان اولویت اصلی خود، نگاهی بسیار ویژه به بحث مسولیت های اجتماعی و حل مسایل و مشکلات مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دارد.

کیوسک خبر ـ علی محمدی در آیین اهدای ۲ هزار بسته آموزشی به کودکان مناطق کم برخوردار که امروز ۳ مهرماه در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد،اظهار کرد: امروز سوم مهرماه ۱۴۰۳ ضمن تسلیت درگذشت غم انگیز و شهادت گونه کارگران معدن طبس که گواه جانفشانی های فرزندان این دیار است، تقان میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت را با هفته دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و برای بازماندگان حادثه معدن طبس از خداوند منان صبر سلامت مسئلت دارم.

وی افزود: امروز و همزان با آغاز سال تحصیلی در شرکت فولاد اکسین قرار است ۲هزار بسته آموزشی برای کودکان در مناطق کم برخوردار اهواز توزیع شود و این امر خیری است که شرکت فولاد اکسین در کنار بحث تولید به آن توجه ویژه دارد.

محمدی عنوان کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان با نگاهی ویژه به بحث تولید و جهش تولید در سال گذشته توانست عملکردی منحصر به فردا داشته باشد و با ثبت رکوردهای بی نظیر تولید زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی کشور و حرکت به سمت قله شود؛ چیزی که مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان به آن تاکید ویژه دارند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در ۶ ماهه ابتدایی امسال نیز عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث تولید و ثبت رکوردهای تولیدی بی نظیر بوده و علی رغم همه محدودیت های اعمال شده توانسته ایم ۳ رکورد بی نظیر را در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در شرکت با همت همه کارگران به ثبت برسانیم.

وی ادامه داد: عملکرد اکسین در بی اثر کردن تحریم های بیگانگان و حرکت در مسیر جهش تولید و خودکفایی از مهمترین اهدافی است که کل خانواده اکسین برای تحقق آن تلاش می کند و در این زمینه توانسته در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸ درصد تولیدات خود را افزایش دهد و همچنین سوددهی شرکت را نیز بالای ۵۰ درصد بالاببرد.

محمدی تصریح کرد: شرکت اکسین خوزستان البته علاوه بر بحث های تولیدی نگاهی بسیار ویژه و خاص به مسولیت های اجتماعی دارد و در این زمینه با انجام اقداماتی در خور شان مردم منطقه در تلاش است تا چهره محرومیت را از مناطقی از کلانشهر اهواز پاک کنل و بذر امید را در دل کودکان و نوجوانان و جوانان این مناطق کم برخوردار بکارد.

وی افزود: توزیع ۲ هزار بسته آموزشی توسط شرکت فولاد اکسین همزمان با اول مهرماه و آغار سال تحصیلی یکی از این اقداماتی است که نشان دهنده نگاه خاص این شرکت به بحث‌های مسولیت اجتماعی است و در این امر خیر همه کارگران و کارکنان شرکت دخیل هستند تا بتوانیم قدمی در رفع محرومیت های استان برداریم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: این شرکت همچنین در ایام اربعین نسبت به برپایی موکب‌هایی در مرز و مناطق محروم اقدام کرده و همچنین برنامه های فرهنگی بسیاری را با همکاری مردم همان مناطق برگزار می کند تا بتواند اندک قدمی در مسیر بهبود وضعیت این مناطق برداشته و امید را در دل جوانان زنده کند.

محمدی عنوان کرد: برنامه ریزی کرده ایم در سال جاری اقداماتی را در مناطق کم برخوردار رقم بزنیم‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت فولاد اکسین خوزستان با دعای خیر همین مردم به موفقیت هایی مختلف در بحث جهش تولید دست یابد زیرا ثمره این موفقیت ها برای همین مردم است و قطعا توسعه حاصل از این موفقیت‌ها در اکسین نیز برای مردمی است که هرچه داریم از آن ها است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.