×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳

هموطنان گرامی، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اهالی خدوم صنعت، و کارکنان گرانقدر پتروشیمی شیراز،

با سلام و احترام

عید غدیر، روز تجلی کامل نبوت و امامت، روزی که خورشید عدالت در پهنه گیتی تابان‌تر شد و پرچم هدایت و رستگاری به دست جانشین بر حق پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) سپرده شد، بر همگان خجسته باد.

این عید بزرگ، روز تکمیل دین و تتمیم نعمت، روزی که خداوند متعال، کشتی نجات بشریت را با ناخدایانی الهی، راهی سفری ابدی کرد، تا بشریت در پرتو انوار هدایت و عدالت، به ساحل رستگاری رهنمون شود، مبارک باد.

در این روز فرخنده، بر خود واجب می‌دانم که ضمن تبریک این عید سعید به تمامی مسلمانان جهان، به ویژه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، و اهالی خدوم صنعت، به خصوص کارکنان پرتلاش و متعهد پتروشیمی شیراز، مراتب تعهد و ارادت خود را به ساحت مقدس امامت و ولایت ابراز نمایم. غدیر، درس‌آموز اطاعت از امر الهی، درس وفاداری به رسول خدا(ص) و درس عشق و دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

در این روز بزرگ، بیاییم با تجدید میثاق با آرمان‌های والای غدیر، در مسیر ولایت و امامت گام برداریم و با تبعیت از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، در جهت تعالی و پیشرفت ایران اسلامی و تحقق جامعه‌ای عدالت‌محور و مهدوی تلاش نمائیم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت لوای پرچم پرفراقتاب ولایت، شاهد عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی و اهتزاز پرچم پرافتخار پتروشیمی شیراز در قله‌های موفقیت باشیم.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و شادکامی تمامی مسلمین جهان در این عید سعید

احمد رضا حیدرنیا مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شیراز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.