
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سومین روز از تعطیلات نوروزی از شعبههای پرداخت خسارت بعثت، غرب، شرق و فاطمی بازدید و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری با تأکید بر اهمیت خدمترسانی بیوقفه در ایام تعطیل، عملکرد بیمه ایران را در پرداخت خسارت سیار و افزایش سرعت رسیدگی به پروندههای بیمهای مورد تقدیر قرار داد.
وی در این بازدیدها به تلاشهای تیمهای مستقر در شعبههای ذکر شده اشاره کرد و گفت: بیمه ایران افتخار میکند در ایامی که بسیاری از مراکز دیگر تعطیل هستند، خدمات خود را بیوقفه ادامه داده و همواره در کنار مردم است.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین با مردم دیدار و گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان تجربه بیمهگذاران قرار گرفت.
وی با اعلام حمایت از «پویش نه به تصادف» نیز اظهار کرد: کاهش تصادفات جادهای و ایجاد فرهنگ ایمنی در سفرهای نوروزی، مسیری است که همه ما باید به آن متعهد باشیم. بیمه ایران نیز با اتخاذ راهکارهای مناسب و ارائه پوششهای گسترده، تمام تلاش خود را در این زمینه به کار میگیرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان از همه همکاران خود خواست با همدلی و تلاش مضاعف، شرایطی را فراهم کنند تا مردم ایران در هر شرایطی، حتی در تعطیلات، از خدمات شایسته بیمه ایران بهرهمند شوند.
گفتنی است؛ در جریان بازدید مدیرعامل بیمه ایران از شعبه فاطمی ضمن نظارت بر پذیرش و ارزیابی و پرداخت خسارت شعبه از ساختمان در حال تاسیس نیز بازدید و رهنمودها و دستورات لازم در این خصوص را نیز اعلام کردند