×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۴
روابط عمومی بیمه تعاون

در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل ارتباط با مشتریان، بیمه تعاون سامانه‌ای برای ثبت و دریافت پاسخ سوالات بیمه‌ای به‌صورت مستمر و سریع راه‌اندازی کرد.
به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، بخش جدیدی را در وب‌سایت خود به نشانی www.taavon-ins.ir راه‌اندازی کرده است که امکان ثبت سوالات بیمه‌ای و دریافت پاسخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن را فراهم می‌سازد.

در این سامانه، بیمه‌گزاران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز سوالات خود را در زمینه انواع بیمه‌نامه‌ها، شرایط استفاده از خدمات، روند دریافت خسارت و سایر موضوعات مرتبط مطرح کرده و پاسخ کارشناسی شده دریافت کنند.

این اقدام، گامی مهم در جهت بهبود تجربه مشتریان و دسترسی آسان‌تر به خدمات پشتیبانی بیمه تعاون محسوب می‌شود.

منبع خبر : کیوسک خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.