×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه معلم طی جلسه‌ای که روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۷٫۰۳ با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، بر تعهد این شرکت به ارائه خدماتی شایسته فرهنگیان تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی طی دیدار با علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و جمعی از مدیران آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: آنچه در قرارداد بیمه معلم با آموزش و پرورش در درجه اول برای ما اهمیت دارد، این است که فرهنگیان عزیزی که تحت پوشش بیمه معلم قرار گرفته‌اند، بالاترین سطح رضایتمندی را از دریافت خدمات داشته باشند.

امینی در ادامه افزود: بنابراین امیدوارم با ارائه خدمات مطلوب به این قشر فرهیخته، شاهد ارتقای سطح خدمات درمانی به کارکنان شریف وزارت آموزش و پرورش باشیم و همواره برند بیمه معلم را به عنوان شرکت بیمه حامی فرهنگیان عزیز تلقی کنند.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های بیمه معلم برای ارائه خدمات مطلوب فرهنگیان، تصریح کرد: بیمه معلم طی این مدت نشان داده که همواره در تکاپوی ارتقای کیفیت و کمیت خدمات خود است. امیدواریم با همین رویکرد، این تلاش استمرار پیدا کند و فرهنگیان عزیز بتوانند به نحوی شایسته از خدمات بیمه‌ای برخوردار باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.