با توجه به اهمیت نوآوری و خلاقیت برای توسعه مهارت های ارتباطی در فروش و افزایش راندمان در نمایندگان فروش بیمه های عمر و تامین آتیه، بیمه پاسارگاد به عنوان بیمه پیشرو برای اولین بار در کشور با همکاری پلنت اقدام به برگزاری رویداد «چهرههای شاخص نوآوری در فروش بیمههای زندگی» کرد.
کیوسک خبر ـ در این رویداد با توجه به حجم مشارکت کنندگان، آثار ۱۹۵ نماینده نوآور به مرحله رقابت راه یافت و در نهایت پس از داوری صورت گرفته و بررسی مستندات ارائه شده ۲۰ شرکت کننده به عنوان نمایندگان نوآور در فروش بیمه های زندگی انتخاب شدند.
بیمه پاسارگاد با توجه به اهمیت موضوع نوآوری در فروش و خلق راهکاری نو برای ارتقا توانمندی سازمان فروش خود پای در این عرصه گذاشت و در همایش نمایندگان برتر و نوآور فروش از برگزیدگان رویداد «چهره های شاخص نوآوری در فروش بیمه های زندگی » تقدیر کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=225212