×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با توجه به اینکه نیروی انسانی سرمایه هر سازمانی است، تامین سلامت کارکنان از اولویت های سازمان است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه بررسی انتخاب پیمانکار بیمه تکمیلی کارکنان سازمان با حضور علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول برگزار شد.

در این جلسه جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: سلامتی جسم و روان بزرگ‌ترین نعمتی است که انسان از آن برخوردار است و بیماری یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای انسان رخ دهد. ضرر بیماری‌ها در ابتدا به خطر افتادن سلامتی آدمی است و بعد هزینه‌ای است که بابت درمان بیماری باید صرف شود و از نظر روانی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با بیان اینکه تامین سلامت کارکنان از اولویت های سازمان است، افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی سرمایه هر سازمانی محسوب می شود، سازمان به دنبال آن است در صورتی که هر یک از کارکنان و خانواده های آنها دچار بیماری شدند با استفاده از بیمه مکمل دغدغه مالی آنها را کاهش دهد.

جمشیدی گفت: بر این اساس سازمان از بین شرکت هایی که توانایی ارائه خدمات را دارا بودند،چهار شرکت با توانایی بیشتر را برای مذاکره در نظر گرفت تا بهترین شرکت برای ارائه خدمات به کارکنان سازمان انتخاب شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.