عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر مشتری مداری در بازدید از برخی شعب این بانک گفت: مذاکرات با واحدهای تجاری، اجرای صحیح و دقیق قراردادها و تعهدات و همچنین جلب رضایت مندی مشتریان از مهم ترین وظایف مدیران و همکاران واحدهای صف است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیزنژاد در بازدید از اداره امور شعب شرق تهران با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با توجه به تکالیف دولتی و رسالت اجتماعی که بر عهده دارد، نگاه قشر وسیعی از جامعه را به خود معطوف کرده است؛ افزود: تکریم مشتریان در کنار ارائه خدمات باید سرلوحه همکاران قرار داشته باشد.
وی با اشاره به بررسی عملکرد واحدهای بانک در ماههای گذشته، عملکرد اداره امور شرق تهران را مطلوب و رو به رشد ارزیابی و تصریح کرد: تحول محسوس بوده و این امر نشاندهنده انتصابات شایسته کادر مدیریتی است.
عزیزنژاد عقد تفاهمنامه با شرکتهای بزرگ فعال در بخش های پتروشیمی، فولاد، مس و… را نقطه عطفی در بهبود روابط با مشتریان بیان کرد و ادامه داد: مذاکرات با طرفهای تجاری، نخستین گام در فعالیت های اقتصادی است و در گام بعدی باید جلب رضایت مشتری مورد نظر سازمان باشد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران توجه به وضعیت معیشتی همکاران را از مهم ترین دغدغه های مدیران ارشد و هیات مدیره بانک عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات معیشتی همکاران رسمی و شرکتی، ایجاد انگیزه میان نیروهای قدیمیتر، افزایش رفاه کارکنان، توجه به توانایی همکاران، برقراری روابط صمیمانه مدیران با کارکنان، استفاده از ابزارهای تشویقی مانند ارتقای شغلی، اعطای پاداش و…، ایجاد سیستم انتصابات هوشمند و شایسته سالاری در بین نیروهای جوان و نخبه از مهم ترین عوامل اصلی افزایش بهرهوری هستند که باید مدنظر قرار گیرند.
همچنین سید رضا خادمی رئیس اداره امور شعب شرق تهران نیز با اشاره بر روند کاهشی مطالبات غیرجاری این اداره امور گفت: با وجود رشد مناسب منابع، اما این رشد کافی نبوده و رویکرد ما برای دستیابی به اهداف تبیین شده، تغییر افکار و نه تغییر افراد است.
در پایان عضو هیات مدیره بانک از شعب میدان امام حسین (ع)، پیام انقلاب اسلامی، باغ صبا، قصر و دکتر شریعتی بازدید و ضمن گفت و گو با همکاران و برخی از مشتریان ویژه این شعب، از تعدادی از همکاران تقدیر کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=176291