به گزارش روابط عمومی بانک دی، کریمی با اشاره به آمادگی زیرساختهای لازم برای استفاده مشتریان از سامانههای غیر حضوری از هم وطنان عزیز خواست در راستای صیانت از سلامت خود و همکاران نظام بانکی تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک اجتناب کنند.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که همکاران بانکی در سطح شعب و ادارات پاسخگوی سوالات احتمالی هموطنان هستند،گفت:مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی با شعب و یا مرکز ارتباط با دی پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
وی، بانکها را با استناد به تحقیقات انجام شده یکی از اماکن پر خطر برای ابتلا به ویروس کرونا دانست و افزود:بانک دی از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک، ارتقا و آمادگی کامل زیرساختهای بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک مانند اینترنت بانک و همراه بانک را در دستور کار قرارداده است.
کریمی همچنین با اشاره به فعال بودن و پاسخگویی ٢۴ ساعته مرکز ارتباط با دی گفت: مشتریان می توانند به جای مراجعه حضوری با برقراری ارتباط با کارشناسان این مرکز از طریق شماره تماس ٢٨٩٣٠مسائل و امور بانکی خود را پیگیری کنند.
مدیرعامل بانک دی توجه به رعایت فاصله اجتماعی و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس را مهم ترین مسئولیت اجتماعی افراد جامعه در شرایط کنونی برشمرد و گفت: بانک دی تلاش کرده است با ارائه خدمات الکترونیک و پاسخگویی دقیق و سریع، آسودگی خاطر مشتریان را در حوزه مربوط به امور بانکی فراهم آورد و امید است با استفاده بیشتر مردم از خدمات بانکداری الکترونیک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شاهد بهبود شرایط و ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کشور باشیم.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=15771