×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه سینا ضمن سفر به استان آذربایجان شرقی در نشستی با نمایندگان و شبکه فروش شعب شمال غرب کشور در تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سینا علی صلاحی نژاد در جمع نمایندگان استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ضمن ابراز خرسندی از تحرک و پویایی شبکه فروش به واسطه برگزاری جشنواره ها و پیگیری جهت رفع مسائل آنها گفت: شبکه فروش، مهمترین عنصر فعالیت شرکت بیمه است و باید با هدایت، حمایت، نظارت و پشتیبانی آنها، در مسیر رشد قرار بگیریم.
وی با تاکید بر لزوم توسعه کمی و کیفی شبکه فروش به عنوان یکی از اهداف شش گانه، بیان داشت: با توجه به ظرفیتهای شبکه، افزایش سهم پرتفوی با اعطای نمایندگی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان امکان‌پذیر است.
مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر تقویت خرده‌فروشی و اصلاح ترکیب پرتفوی در خصوص اهمیت ویژه به مبحث آموزش از ابتدای حضور در شرکت گفت و افزود: در مرحله نیاز سنجی و برگزاری دوره های تخصصی با توجه به درخواست نمایندگان هستیم.
در پایان این نشست، هر یک از نمایندگان ، مباحث خود را در خصوص موضوعات مختلف و میزان پرتفوی خود مطرح کردند.

صلاحی نژاد در بخش دیگری از این سفر ضمن بازدید از شعبه تبریز، با کارکنان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در جمع همکاران شعبه تبریز با اشاره به اهداف کلان شرکت گفت: نمایندگان نقش اساسی در پیشبرد اهداف شرکت دارند بنابراین باید با آموزش و ظرفیت سازی ، این بخش را تقویت کنیم.
مدیرعامل بیمه سینا ضمن قدردانی از تلاش همکاران، بار دیگر بر توجه به توازن پرتفوی، اصول حرفه‌ای، تکریم بیمه‌گزاران و حمایت از شبکه فروش تاکید کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.