×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

در آستانه سی‌وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌همراه جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان سازمان‌های زیرمجموعه؛ با حضور در مرقد حضرت امام (ره)، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم که با حضور مدیران ارشد و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های زیرمجموعه برگزار شد، همکاران مجموعه وزارتخانه برای ادامه مسیر خدمت در مکتب الهی امام خمینی (ره) و ادامه راه رئیس‌جمهور شهید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، هم‌پیمان شدند.

در حاشیه این مراسم میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید گفت: یکی از عناصر مهم مورد تأکید در مکتب حکمرانی مورد تأیید حضرت امام خمینی (ره)، «خدمتگزاری به مردم» است. حضرت امام همواره بر ارزش و اهمیت خدمت بی‌منت به مردم تأکید کرده و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را خادمان ملت می‌دانستند. خدمت به مردم در کلام آن مقتدای بزرگ، به‌منزله عبادت خداوند متعال بود و بر همین اساس آن را «تکلیف الهی» توصیف می‌کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: امسال، سالروز رحلت حضرت امام (ره) با یک ابتلای تلخ همراه شده و ملت ایران یکی از خادمان خود و یکی از شاگردان حقیقی مکتب امام (ره) را که مصداق تام و تمام خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم بود، از دست داده است. رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در راه خدمت به مردم به تعبیر رهبر معظم انقلاب خستگی‌ناپذیر بود و همه عمر بابرکت خود را در راه خدمت و آسایش ملت ایران مصروف داشت. او حقیقتاً معتقد بود که مردم ولی‌نعمت هستند و مسئولان برای تأمین رفاه و آسایش مردم نجیب ایران و در مسیر آبادانی میهن عزیز اسلامی نباید شب و روز بشناسند و خود نیز در این راه پیشتاز و پیشرو بود.
موسوی همچنین گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و خدمات متنوعی به ملت شریف ایران ارائه می‌کند، هم‌چنان‌که که از ابتدای دولت مردمی سیزدهم هم‌قسم با رئیس جمهور فقید مسیر توسعه خدمت را در پیش گرفت، در ادامه نیز با عنایت به این دو عنصر مهم یعنی «مکتب الهی امام خمینی (ره)» و «راه رئیس‌جمهور شهید»، مسیر خدمت را به یاری خداوند متعال و با استمداد از ارواح مطهر شهدا خصوصاً شهید آیت‌الله رئیسی و تلاش‌های شبانه روزی همکاران خدوم این مجموعه بزرگ، با قوت و جدیت ادامه خواهد داد و در مسیر تحقق آسایش و رفاه ملت شریف ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.