×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر اکبر امیری در این دیدار گفت: درگذشت این همکار گرانقدر که شهادت‌گونه به رحمت ایزدی پیوست را تسلیت عرض می‌کنم.
وی مرحومه ایزدپناهی را فردی متین، مسئولیت‌پذیر، مهربان و کوشا معرفی کرد و گفت: در زمان بستری ایشان در بیمارستان علی‌اصغر (ع) پیگیری ها و مراقبت های لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره آن مرحومه همواره در ذهنمان باقی می‌ماند، گفت: فقدان این عزیز برای همه خانواده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس سخت بوده و همگی عزادار شدیم.
دکتر امیری گفت: امروز به مناسبت روز کارمند جا دارد از تلاش‌ها و زحمات مرحومه ایزدپناهی تقدیر به عمل آید.

ابراهیم کشاورز مدیر کل تأمین اجتماعی استان فارس نیز با تسلیت فقدان مرحومه ایزدپناهی از صبر و شکیبایی خانواده ایشان تقدیر نمود و بیان داشت: زحمات و فداکاری مجموعه درمان تأمین اجتماعی موجب افتخار این سازمان است و از همه تلاش‌ها و کوشش‌های صورت گرفته در بخش درمان به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی سپاسگزاریم.  

کوهی همسر مرحومه ایزدپناهی نیز طی سخنانی با تبریک روز کارمند به همه مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی از زحمات مدیر درمان فارس در ایام بیماری و بستری همسرشان تقدیر کرد و گفت: آرزوی سلامتی و توفیق مجموعه مدیریت درمان فارس را داریم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.