×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان اینکه تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام صنعت پتروشیمی یکی از اولویت های اصلی وزارت نفت است، گفت: کلید توسعه و افزایش تراز تجاری و صادرات در بهره برداری به موقع از طرح های پتروشیمی است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از نیپنا؛ حسن عباس زاده در جریان دیدار با غلامرضا دهقان ناصرآبادی، نماینده مردم کازرون و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بر تکمیل طرح های نیمه تمام صنعت پتروشیمی تا پایان برنامه هفتم توسعه تاکید و اظهار کرد: تکمیل طرح های پتروشیمی می‌تواند به افزایش تولید محصولات پتروشیمی، ایجاد ارزش افزوده بیشتر و بهبود تراز تجاری کشور منجر شود.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: رفع موانع مالی و زیرساختی، جذب سرمایه‌گذاری‌ و حمایت از بخش خصوصی نقش موثری در تسریع روند اجرای طرح‌های پتروشیمی دارد.
حسن عباس زاده در ادامه، بر آمادگی و حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اجرای طرح های استانی و تلاش بر رفع موانع موجود تاکید و خاطر نشان کرد: با پیگیری مجلس شورای اسلامی و همکاری مقام های استانی و هلدینگ های پتروشیمی می توان روند فعال شدن طرح هایی که در مسیر تکمیل زنجیره ارزش هستند را تسریع کرد.
وی افزود: در هفته های آتی نشست های تخصصی و کارشناسی برای رفع موانع ساخت طرح های پتروشیمی برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.