×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: این سازمان ۸۰ هزار میلیارد تومان کالا در دولت سیزدهم تعیین تکلیف کرده است که ۷۶ هزار میلیارد تومان مربوط به کالاهای منقول و بقیه مربوط به اموال غیر منقول است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در حاشیه بازدید رییس سازمان تعزیرات حکومتی از انبار اموال تملیکی استان تهران اظهار کرد: پیش از آغاز دولت سیزدهم و ورود شهید آیت الله رئیسی به وضعیت انبارهای اموال تملیکی، در انبارهای این سازمان شاهد انباشت کالاهای قاچاق و متروکه در انبارها بودیم، پرونده هایی که از ۱۰ تا ۲۰ سال گذشته مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان ۸۰ هزار میلیارد تومان کالا در دولت سیزدهم تعیین تکلیف کرده است که ۷۶ هزار میلیارد تومان مربوط به کالاهای منقول و بقیه مربوط به اموال غیر منقول است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با بیان اینکه شاهد تعامل خوب و اثر گذاری در تعیین تکلیف کالاهای موجود هستیم، افزود: این تعامل در سایه همکاری قوه قضاییه و مجریه شکل گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه «سیات» گفت: سامانه جامع اموال تملیکی با عنوان «سیات» تکلیف قانونی مبارزه با قاچاق است که صدور قبض انبار، اخذ شناسه کالا و رهگیری کالا و سایر موارد در بستر این سامانه انجام می شود.

اجتهادی خاطر نشان کرد: این سامانه ارتباط بین سازمان های مربوطه را در جهت سرعت بخشی به تعیین تکلیف کالاها و شفاف سازی را به دنبال خواهد داشت که به زودی تا اواخر خرداد ماه راه اندازی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.