به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از این پس کارشناسان این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
لازم به ذکر است، نظر به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک برای ارتقای سطح خدمات و مدیریت ارتباط مشتریان و شعب و همچنین به منظور تسریع رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک این مرکز تماس راه اندازی شده است.
کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک مشتمل بر چکاوک، ساتنا، پایا، شتاب، طرح خدمت، رفع مغایرت های سیستم متمرکز برخوردار بوده و از طریق سر خط ۶۴۱۴۰ و کلید ۴ آماده پاسخگویی به مشتریان و واحدهای صف خواهند بود.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=113348