به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابطعمومی بانک دی، بر اساس ابلاغ معاونت سرمایه انسانی، تمامی شعب بانک دی روز سه شنبه ۹۹/۱۲/۲۶ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰ آماده خدمترسانی به مشتریان هستند و کارکنان ستاد بانک دی نیز در این روز از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۵:۳۰ پاسخگوی مراجعان خواهند بود.
مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک مانند اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه روزی آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های مشتریان است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=77290