به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، طبق سیاست شرکت، موضوع تفویض اختیار در سطوح و بخشهای مختلف بیمه کوثر عملیاتی شد. با اجرای این خط مشی، بسیاری از وابستگیهای دستوپاگیر سلسلهمراتبی طبق قواعدی مشخص و با برنامهای منظم حذف شده است تا مدیران و حتی کارکنان واحدهای مختلف بتوانند برای تصمیمگیری آزادی بیشتری داشته باشند.
این آمادگی و تغییر رویکرد باعث شد، در شرایط دورکاری اجباری ناشی از کرونا، کارکنان بیمه کوثر با استفاده از حدود اختیار، با دست باز در کوتاهترین زمان دست به انتخاب بزنند و دریافت مجوزهای متعدد برای هر تصمیم به روند کار و سرعت ارایه خدمات آسیب نزند.
همچنین آموزش و استفاده از فناوری و بهرهگیری از نرمافزارها در موضوع انعصافپذیری کارها یکی دیگر از ریسکهای موثر بر دورکاری است که شرکت بیمه کوثر در این زمینه پیشتاز است چرا که با بهرهمندی از ابزارها و توسعه زیرساختهای فناوری و نیز آموزش مدیران و کارکنان، ارایه خدمات غیرحضوری به ذینفعان افزایش یافت و تمامی جلسهها و مراسمها به صورت برخط برگزار شد.