×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اخلاق مداری و تلاش برای افزایش بهره وری از سوی کارکنان، خواستار اجرای قوانین و دستورالعمل های موجود در راستای توسعه صنعت پتروشیمی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از نیپنا، آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه صنعت نفت شاغل در شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شد.
مرتضی شاهمیرزایی در این آیین با تاکید بر نقش راهبری و رگلاتوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: کارکنان و نیروی انسانی صنعت پتروشیمی به عنوان ارزشمندترین سرمایه این صنعت باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در افزایش سطح دانش و بهره وری خود ساعی باشند.
وی افزایش نقش آفرینی و بهره وری در شرکت را مورد تاکید قرار داد و افزود: همواره باید تابع قانون باشیم و بر اساس قوانین و دستورالعمل ها توسعه صنعت پتروشیمی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش، بومی سازی کامل نیازهای صنعت از جمله کاتالیست ها و تجهیزات را ضروری دانست و بر ضرورت داخلی سازی دانش فنی مورد استفاده در بخش های مختلف صنعت با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
گفتنی است، در این مراسم با تجلیل از کارکنان نمونه شاغل در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مدیران نمونه این شرکت نیز تقدیر شد.
بیژن چگنی مدیر کنترل تولید، عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی و فاطمه ناطقی رئیس کل امور حقوقی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان مدیران نمونه شاغل در این شرکت برگزیده شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.