×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی پردیس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۵۰۰ بسته کیف و نوشت افزار به دانش آموزان منطقه پارس جنوبی اهدا کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس، این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود برای بهبود شرایط آموزشی در منطقه پارس جنوبی و تداوم لبخند آینده سازان ایران اسلامی بیش از ۵۰۰ بسته کیف و نوشت افزار به دانش آموزان مدرسه پردیس در روستای سهمو شمالی شهرستان عسلویه و دانش آموزان مناطق روستایی شهرستان جم اهدا کرد.
مدرسه شش کلاسه پردیس با مساحت ۳۵۲۰ مترمربع، ۷۰۰ مترمربع زیربنای ساختمان آموزشی، ۹۰۰ مترمربع زیربنای چمن مصنوعی و ۲۲۰۰ مترمربع محوطه سازی در سال ۱۳۹۶ توسط شرکت پتروشیمی پردیس در روستای سهمو شمالی شهرستان عسلویه احداث شده و طی سال های گذشته مورد حمایت این شرکت قرار گرفته است. امسال نیز علاوه بر اهدای بسته های نوشت افزار به دانش آموزان، تأمین تجهیزات سرمایشی این مدرسه نیز توسط پتروشیمی پردیس انجام شده است.
شرکت پتروشیمی پردیس از شرکت های پیشرو منطقه در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود است و در طول یکسال گذشته بیش از ۷۰ میلیارد تومان بودجه به ارتقای زیرساخت های آموزشی، رفاهی و بهداشتی مناطق پیرامونی اختصاص داده که بخش عمده ای از آن در جهت ارتقای اثربخش فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در اختیار شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس قرار گرفته است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.