×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳

در روز اول نمایشگاه بلاروس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس به همراه مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی بلاروس و چند تن از رایزنان اقتصادی از کشور روسیه در غرفه‌ی پتروشیمی جم حضور یافتند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ مدیرعامل بلنفتخیم (شرکت صنایع پتروشیمی بلاروس) به همراه سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس پس از اتمام آیین افتتاحیه نمایشگاه، به غرفه‌ی جم آمده و نشست مدیریتی به منظور تعاملات تجاری شرکت‌های پتروشیمی ایران و بلاروس مذاکره صورت گرفت.

همچنین جلسه دیگری با حضور کارشناسان حوزه پتروشیمی و نفت بلاروس و کاردان اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. مچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسه آنلاین با حضور مدیرعامل شرکت توسعه پلیمر پادجم با هدف نیازسنجی و بررسی شرایط خرید مواد اولیه در روزهای آینده انجام شد.

گفتنی است مشتریان مراجعه‌کننده به غرفه جم در روز اول نمایشگاه تخصصی شیمیایی، نفت، گاز – پلیمر و کامپوزیت بلاروس به دنبال محصولات پلیمری HD بوده و مبحث خودکفایی و قطعات ساخت داخل ایران برای ایشان جذاب بود.

موارد مطرح شده شامل نیازهای زیرساختی منطقه، مبادلات مالی، لجستیک کالا، امکان‌سنجی و بررسی تفاهم‌نامه‌های مربوط به امور گمرکی بوده و تامین‌کنندگان قطعات از کشور چین نیز در غرفه جم حضور یافته و با کارشناسان پتروشیمی جم مستقر در نمایشگاه جلساتی داشتند.

مدیران و کارشناسان تدارکات و تامین منابع جم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه و گفتگو با غرفه‌داران به دنبال بررسی فرصت‌های تامین کالا، خرید محصولات یا خدمات از منابع باکیفیت و معتبر خارجی بودند.

شایان ذکر است نمایشگاه بلاروس از ۲۴ الی ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ همزمان با ۳ تا ۵ مهرماه ۱۴۰۳ در شهر مینسک پایتخت بلاروس در حال برگزاری است و غرفه E1 در سالن مانژ این نمایشگاه متعلق به پتروشیمی جم می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.