به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسم هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی که در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی و با حضور امیر بیات ترک، معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران عامل سازمانهای دولتی و خصوصی شرکتکننده در هفدهمین دوره این جایزه برگزار شد، تندیس بلورین تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد.
بر اساس این گزارش، با اعلام رسمی مرکز تعالی سازمانی پس از طی مراحل ارزیابی توسط ارزیابان ملی و بررسی و نظارت در کمیته علمی و نیز صحهگذاری در کمیته داوری هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، بانک دی شایسته دریافت جایزه تندیس بلورین تعالی سازمانی شناخته شد.
در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، قدیمی ترین و معتبرترین جایزه ملی، شرکت ها و سازمان های مختلف خصوصی و غیردولتی در یکی از ۵ بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی در مجموعه خود و انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی در راستای اجرای برنامههای بهبود، اقدام کرده و با حضور در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی میزان سرآمدی شرکت خود را محک زدند.
بانک دی در سال جاری در بخش «خدمات» و گروه سازمان های بزرگ برای رقابت در سطح تندیس بلورین در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت کرد که پس از پنج روز ارزیابی در سطح شعب و ستاد با کسب امتیاز لازم در بازه ۴۵۰ الی ۵۰۰ ، شایسته دریافت تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.
گفتنی است بانک دی در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های ۱۳۹۳،۱۳۹۱، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه دو، سه و چهار ستاره تعالی را از آن خود نماید.
در پی کسب این افتخار ارزشمند، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاشها و اهتمام جمعی مدیران و تسهیلگران تعالی، این موفقیت بزرگ را به تمامی کارکنان تبریک گفت.
مجتبی حیدری، عضو هیئت عامل و معاون سرمایه انسانی بانک دی به نمایندگی از دکتر برات کریمی،مدیرعامل بانک، لوح تقدیر و تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=23780