×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۶ آبان , ۱۴۰۳

چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شرکت های تولیدی و صنعتی و دیگر بنگاه های فعال کشور ۲۳ آبان ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی صدا سیمای برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومى، رعایت حقوق مصرف کننده، آشنایی با روش های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، راه های افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف بازار، نقش مشتری و شیوه‌های نوین رهبری بازار، تقویت استراتژی‌های سازمان جهت برآورده نمودن نیازهای مشتریان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس سراسری بود.

در این مراسم از شرکت فولاد خوزستان بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کمیته علمی، تقدیر و در همین راستا تندیس زرین رضایتمندی مشتری به فولاد خوزستان اهدا شد.

گفتنی است، مجید عبیات مدیر صادرات فولاد خوزستان به نیابت از مدیرعامل تندیس زرین این اجلاس سراسری را دریافت نمود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.