×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳

معاون اقتصادی مالی گروه مپنا، در واکنش به اخبار عدم واریز سود سهام عدالت، توضیحاتی برای فعالان بازار سرمایه و سهامداران گروه عدالت ارائه کرد. وی اعلام کرد : مپنا بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان طلب حسابرسی شده از کارفرمایان دولتی دارد و آمادگی خود را برای تسویه بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی سود سهام عدالت از محل مطالبات، سهام و یا دارایی‌های غیرنقدی اعلام نموده است.

حجم مطالبات از دولت، امکان پرداخت سود سهام عدالت را از گروه مپنا سلب کرده است.
گروه مپنا می گوید مذاکرات متعددی برای رفع این معضل با نهادهای ذیربط انجام شده و در صورتی که تصمیم لازم از سوی این مبادی اتخاذ شود، سود سهام عدالت به صورت مرحله‌ای و از محل وصول مطالبات معوق پرداخت خواهد شد.
پیرو برخی اخبار در خصوص عدم واریز سهام سود عدالت از سوی مپنا «احمدرضا فراست» معاون اقتصادی مالی گروه مپنا توضیحات تکمیلی برای فعالان بازار سرمایه و سهامداران گروه عدالت به شرح زیر عنوان کرد:
مپنا امروز بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان طلب حسابرسی شده از کارفرمایان دولتی دارد و طی مکاتبات متعدد با مبادی ذیربط آمادگی خود را برای تسویه بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی سود سهام عدالت از محل مطالبات، سهام و یا دارایی های غیرنقدی اعلام نموده است، با این حال تاکنون پاسخ مثبتی دریافت نشده است.
امروز،چهارشنبه چهارم مهر ماه نیز مذاکره با دبیر کارگروه عدالت پیشنهادی بر اساس مصوبه هیأت مدیره مپنا اعلام و مقرر شد در صورت تایید، مپنا طی اقساط منطقی بر اساس وصول مطالبات از کارفرمایان دولتی، مبلغ بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی خود را تسویه نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.