×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
تیرانداز ایرانی در رقابت‌های آنلاین سنگاپور اول شد

 به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، تیراندازان ایرانی رشته تفنگ و تپانچه مسابقات خود را از صبح امروز (جمعه) در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز کردند و «محمدرسول عفتی» تیرانداز  کشورمان در ماده تپانچه بادی اول شد و «جواد فروغی» تیرانداز المپیکی ایران نیز دوم شد و تیراندازی از ویتنام به مقام سوم رسید.
در ماده تپانچه بادی «وحید گل‌خندان»، «ابراهیم برخورداری»، «سجاد پورحسینی» و «عرفان صلواتی» دیگر تیراندازان ایرانی بودند که به ترتیب عناوین ششم، دوازدهم، هفدهم و نوزدهم را کسب کردند.
براساس این گزارش و در رشته تفنگ بادی مردان، «امیرسیاوش ذوالفقاریان» تیرانداز جوان ایرانی دوم شد و عنوان اول و سوم این بخش به تیراندازانی از استرالیا رسید.  در این ماده «حسین باقری»، «مهیار صداقت»، «پوریا نورویان» و «امیرمحمد نکونام» به ترتیب در جایگاه چهارم، پنجم، ششم و نهم قرار گرفتند.
در بخش تفنگ بادی زنان، نماینده کشور سنگاپور اول شد، «نجمه خدمتی» تیرانداز المپیکی کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و دیگر نماینده سنگاپور به مقام سوم رسید. در این ماده «آرمینا صادقیان» و «فاطمه کرم‌زاده» به ترتیب ششم و سیزدهم شدند.
در تپانچه بادی زنان،   نمایندگان کشور تایلند عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و تیرانداز سنگاپوری در جایگاه سوم ایستاد. در این ماده «زینب طوماری» و «هانیه رستمیان» با مقام های پنجم و چهاردهم به کار خود پایان دادند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.