×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو با اشاره به اینکه در نتیجه تغییرات مداوم هیئت مدیره و مدیران عامل هدفگذاری‌ها فراموش شده یا نادیده گرفته می‌شود گفت: در حال حاضر هر دو نوع مدیریت در صنعت بیمه وجود دارد. آن شرکتی که ثبات مدیریتی دارد به نتایج قابل تحسینی دست یافته و از آن طرف هم شرکت های خصولتی و یا دولتی را می بینیم که یک روز کاهش پرتفوی و روزی دیگر افزایش پرتفوی جزئی از استراتژی آنها است. با این دوباره کاری‌ها هزینه بالا می رود و ضرر آن به کل اقتصاد کشور می رسد.

نیما نوراللهی در ادامه گفت و گو با چابک آنلاین همچنین  به شرایط ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا پرداخته و گفت: شیوع ویروس کرونا به صنعت بیمه نشان داد فروش سنتی بیمه نامه نه تنها مزیت نیست بلکه می‌تواند به عنوان یک مشکل شناخته شود. فروش دیجیتالی به معنای حذف شبکه فروش سنتی نیست بلکه می توان با استفاده از ظرفیت شبکه فروش و ابزارسازی در شرکت های بیمه‌ای این مشکل را برطرف کرد.

وی تاکید داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا ضعف شرکت های بیمه ای در زمینه تکنولوژی خیلی جدی نشان داده شد که مقصر این موضوع یک مدیرعامل یا هیئت مدیره نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.