×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
جزئیات فرایند داوری و ارزیابی مقالات بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

در همایش سال جاری، برای نخستین بار از سامانه نرم افزاری ویژه ارسال و مدیریت مقالات همایش استفاده شده که در آن وضعیت مقالات در هر مرحله اعم از ارسال؛ در مرحله داوری و نتیجه نهایی قابل مشاهده است و تغییر وضعیت مقاله از طریق ایمیل یا پیامک به کاربر اطلاع رسانی می شود.
همچنین، کلیه فرایندهای مربوط به داوری و ارزیابی مقالات در همین سامانه رصد و انجام می شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، از مجموع ۲۸۳ مقاله ارسال شده به دبیرخانه بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، ۲۹ مقاله برای ارائه در بخش سخنرانی، ۶۹ مقاله به صورت پوستر و ۳۲ مقاله صرفا برای چاپ در مجموعه مقالات بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه پذیرفته شد.
بر پایه این گزارش، کلیه مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش، برحسب موضوع به پنل‌های تخصصی متشکل از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ ها، مراکز پژوهشی و پژوهشکده بیمه؛ و متخصصین و مدیران صنعت بیمه ارجاع و توسط اعضای پنل مورد ارزیابی و داوری کامل قرار گرفته‌ است.
پس از طی این مرحله، جمع‌بندی نتایج این داوری‌ها توسط پنل تخصصی مربوطه انجام و نتایج جمع‌بندی به بخش علمی همایش ارسال شده است.
در ادامه، بخش علمی همایش نیز با تشکیل کمیته نظارت بر داوری مقالات، کلیه داوری‌های انجام شده در پنل های تخصصی بر روی مقالات دریافتی را مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار داده است.
لازم به ذکر است کلیه مقالات دریافتی، بدون مشخصات نویسندگان به داور ارسال شده و مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و امکان هیچ‌گونه اعمال نظر شخصی در فرایند داوری وجود نداشته است.
همچنین؛ گواهی پذیرش مقالات در سامانه کاربری افراد قابل مشاهده و دانلود است. برای مشاهده نتایج داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، به سایت همایش http://seminar.irc.ac.ir مراجعه کنید.