گروه : بانک و بیمه
بانک آینده با هدف توسعه خدمات مبتنی بر بانکداری الکترونیکی و ارزشآفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان، بهویژه در ایام همهگیری بیماری کرونا و همچنین بر اساس نیازسنجیهای کسب و کار، خدمات و قابلیتهای جدید و توسعه داده شده در سامانه کاربردی «کیلید» را برای بهرهمندی عموم مشتریان از خدمات منحصر بهفرد آن فراهم نموده است.
امکان فعالسازی غیرحضوری سامانه کیلید با استفاده از رمز دوم پویای کارت مشتریان بانک آینده، ارسال پیامک اطلاعرسانی به مشتری هنگام ورود به سامانه موبایلی کیلید، ارسال پیامک هنگام ثبت و انتقال چک برای امضاداران در سامانه صیاد (پیچک)، ایجاد قابلیت درج شرح/ بابت در عملیات ثبت و انتقال چک توسط مشتری، ایجاد قابلیت نمایش نام گیرنده چک (در صورتیکه گیرنده مشتری بانک آینده نباشد) در زمان ثبت و انتقال چک، ایجاد قابلیت درج شرح برای آخرین انتقال در چک، ایجاد قابلیت استعلام چک با استفاده از سری/ سریال چک، ایجاد قابلیت عودت انتقال چک و امکان استعلام عودت چک در گزینه «استعلام انتقال/ عودت (چندامضایی)» از ویژگیها و قابلیتهای فراهم شده برای مشتریان این سامانه هستند.
“کیلید”، بانک همراه مشتریان و شرکتهای کوچک و بزرگ برای رفع نیازها و انجام امور بانکی و مالی آنها است.
همچنین، با استفاده از سامانه «کیلید» بانک آینده، شما میتوانید مشتری بانک آینده شده و با افتتاح حساب بهعنوان مشتری بانک، از خدمات مشاهده و دریافت صورتحساب، انتقال وجه داخلی و بینبانکی (پایا، ساتنا)، انتقال از طریق شماره موبایل، دریافت فهرست حسابها بههمراه شماره شبا، استعلام چکهای صیاد و سایر موارد بهرهمند شوید.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=125353