×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳

جشنواره «فصل داغ سپ کارت» برای دارندگان سپ کارت در روزهای ۱۰ تیر تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و جوایز متعددی برای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سپ، جشنواره «فصل داغ سپ کارت» ویژه دارندگان سپ‌ کارت در نظر گرفته شده است تا با خرید از انواع ابزارهای پذیرش سپ علاوه بر خرید آسان و سریع، شانس خود را برای برنده شدن هم محک بزنند. این جشنواره تابستانی در بازه زمانی ۱۰ تیر الی ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود تا تراکنش با سپ جایزه هم داشته باشد؛ دارندگان سپ‌کارت می‌توانند به ازای هر تراکنش بالای ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که از درگاه یا کار‌ت­خوان سپ انجام می‌دهند، یک امتیاز به دست بیاورند.

یک تبلت به ارش ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و ده جایزه ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی هدایای این دوره از جشنواره «فصل داغ سپ کارت» را تشکیل می‌دهند. قرعه‌کشی این جشنواره و معرفی برندگان آن در ۱۰ روز ابتدایی مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

چگونه می‌توان در این جشنواره شرکت کرد؟

شما می‌توانید در بازه زمانی اعلام شده در این جشنواره (۱۰ تیر الی ۳۱ شهریور ۱۴۰۳) برای انجام هرگونه خرید از سپ کارت استفاده و به ازای هر ۲۰۰ هزار تومان از هر تراکنش خرید، یک امتیاز دریافت کنید. یادآوری این نکته لازم است که هنگام خرید دقت کنید که کارتخوان یا درگاه پرداخت حتما به شرکت سپ تعلق داشته باشد، چرا که فقط در این صورت امتیاز دریافت خواهید کرد.

به این ترتیب با افزایش امتیازات خود می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن جوایز این دوره از جشنواره «فصل داغ سپ کارت» افزایش دهید.

شایان ذکر است اسامی برندگان از طریق وبسایت یا اینستاگرام سپ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.