محمد حسین ملکی مدیر کل بیمه های اموال بیمه ایران به همراه جمعی از کارشناسان این مدیریت ، بمنظور پاسخگویی مستقیم به سوالات مشتریان و ذی نفعان ، در روز دوشنبه ۱۲تیر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته SRM حضور خواهند یافت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، ملکی این اقدام را در راستای ارتباط اثربخش با مشتریان و ذی نفعان عنوان کرد و گفت : بیمه ایران با راه اندازی این مرکز تماس و استفاده از ابزارهای ارتباطی و فناوری های نوین توانست ارتباط موثر واثر بخشی با مشتریان برای رفع ابهامات و پاسخگویی به سئوالات، شکایات و نارضایتی ها وپیگیری درخواست ها، ایجاد نماید .
با توجه به شرائط حاکم بر بازار بیمه کشور ، تسریع و آسان سازی ارائه خدمات بیمه ای برای مردم عزیز کشورمان ، یک نیاز ضروری به شمار می آید و بر این اساس ما با هماهنگی مدیریت بازاریابی با حضور در این مرکز و برقراری ارتباط مستقیم با ذی نفعان و بیمه گزاران ، پاسخگوی سوالات بیمه ای در رشته بیمه نامه های اموال خواهیم بود.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=193640