به گزارش کیوسک خبر به نقل از داره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، در این بازدید با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف و دقیق طرح ۳۰۷۰ در جهت بهره مندی حداکثری مخاطبین از این طرح، کاهش بیش از دو سوم مراجعین به واحدهای تابعه و ارائه خدمات برخط در طول شبانه روز را اقدام مهمی دانست که تحولی بزرگ در نحوه خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی به جامعه گسترده مخاطبین ایجاد خواهد کرد.
سمساری با اشاره به اینکه اشراف همکاران به خدمات غیرحضوری، لازمه راهنمایی دقیق مخاطبین است، عمق بخشی به این خدمات با احصا و رفع ایرادات و مشکلات احتمالی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: پایداری سامانه های غیرحضوری و جلب اعتماد مخاطبین، موجب توسعه و گسترش هر چه بیشتر خدمات غیرحضوری خواهد بود.
وی با اعلام اینکه خدمات سازمان تأمین اجتماعی در حوزه های کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان و مستمری بگیران، تقسیم بندی می شود، اظهار داشت: هر یک از این ذینفعان با ثبت نام در سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir می توانند از خدمات غیرحضوری بهره مند شوند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=60188