×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

ارتقا سطح رضایتمندی زائران محترم عتبات عالیات از خدمات صنعت بیمه در سال گذشته یک دستاورد بزرگ به شمار می آید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رییس کمیته بیمه اربعین صنعت بیمه که در جمع اعضای این مجموعه سخن میگفت با اعلام این مطلب افزود: همراهی صنعت بیمه با ستاد مرکزی اربعین حسینی و تمامی ارکان دولت به موجب ارائه خدمات بیمه ای در آیین عظیم جهانی پیاده روی اربعین حسینی (ع) چشمگیر و قابل توجه است.
براساس این گزارش علی اکبر ترکاشوند با تشریح عملکرد کمیته اربعین صنعت بیمه در سال گذشته از ضروریات هماهنگی ارکان صنعت بیمه برای برپایی و ارائه خدمات بیمه ای، رفاهی و … به زائران محترم عتبات عالیات خبرداد و اظهار داشت: ابراز رضایت صد در صدی ستاد اربعین وزارت کشور از خدمات بیمه ای در آیین راهپیمایی بزرگ اربعین برای اهالی این صنعت افتخارآمیز و غرور آفرین است.
وی از ابعاد مختلف فرهنگی و ترویجی صنعت بیمه در آیین اربعین حسینی به عنوان یکی از ظرفیتهای فرهنگسازانه نام برد و افزود: پیام آرامش بخش و اطمینان گستر صنعت بیمه در مراسم های اینچنینی به صورت مناسبتری در سطح جامعه تاثیرگذار خواهد بود.
در این نشست در خصوص موضوعات مختلفی از جمله استفاده از فن آوری های نوین، یکپارچه سازی خدمات برخط بیمه ای، راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی، تهیه بسته‌های فرهنگی، برپایی نشستهای منظم هماهنگی، اختصاص کد یکتا برای بیمه نامه های اربعین و تلاش برای مدیریت ریسک در پوشش بیمه های اربعین از جمله مذاکره با مسئولان ذیصلاح به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده‌های منتهی به مناطق مرزی بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است اعضای کمیته یاد شده در ادامه این نشست به طرح دیدگاه های خود در محورهای گوناگون به ویژه تسهیل امر بیمه گری در همایش عظیم جهانی و آیین باشکوه معنوی پیاده روی اربعین حسینی پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.