به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه هفتگی زندگی با کرونا که به منظور بررسی اقدامات و برنامههای جاری این سازمان برای کنترل و کاهش عوارض بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: در بخش بیمهای مهمترین اقدام ما در کاهش عوارض کرونا توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی است.
وی افزود: با طرح ۳۰۷۰ روند بسیار خوبی برای توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب درحال انجام است و مطابق برنامه در هر هفته گام جدیدی در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری برمیداریم.
سالاری از به کارگیری تمامی امکانات و ابزارهای مدیریتی برای پیشبرد خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی خبرداد و گفت: روند تغییرات و گذار سازمان از خدمات حضوری به غیرحضوری با جدیت بررسی و مطالعه میشود و انتظار میرود که به مرور و با روند قابل قبولی شاهد کاهش قابل توجه مراجعات حضوری و توسعه استفاده جامعه هدف از خدمات غیرحضوری باشیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تداوم خدمت رسانی مراکز درمانی این سازمان به بیماران مبتلا به کرونا را از افتخارات این سازمان برشمرد و گفت: گزارشهای هفتگی ما از میزان خدمت رسانی به این بیماران به مراجع ذیربط ارسال میشود و مراکز درمانی تأمین اجتماعی با تمام توان آماده خدمت هستند.
سالاری از ارزیابی و بررسی مداوم نیازهای بیمارستانهای تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: نیازهای تجهیزاتی بیمارستانها در کوتاهترین زمان ممکن برطرف میشود و اختیارات قانونی مورد نیاز نیز به مدیران استانی واگذار شده است.
در این جلسه مدیران حوزههای مختلف سازمان تأمین اجتماعی نیز از اقدامات صورت گرفته برای کاهش عوارض کرونا و رفع نیازهای واحدهای اجرایی گزارش دادند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=50434