×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، کاوه قاضی ضمن بررسی اقدامات واحد متبوع‌ش در سال ۹۹ نگاهی به برنامه‌های سال ۱۴۰۰ دارد که تمرکز بر خدمات نوین و قدم در مسیر خدمت‌رسانی آنلاین به مشتریان در این برنامه‌ها مشهود است.

کاوه قاضی معاونت توسعه بازار بیمه معلم، ضمن تشریح عملکرد این شرکت در پیاده‌سازی سیستم جدید سود و زیان شعب و توانمند سازی نمایندگان در سه گام زمانی، از اقدامات انجام شده در حوزه بیمه الکترونیک خبر داد: امکان ثبت اعلام خسارت آنلاین در بیمه معلم فراهم‌شده که با توجه به تمایل جامعه به بهره‌گیری از خدمات اینترنتی در شرایط کرونا، با استقبال مناسبی مواجه شد. در حال حاضر حدود ۹ ماه از پیاده‌سازی سیستم جدید سود و زیان شعب می‌گذرد. در این مدت شاهد تلاش موثر و مثبتی از سوی مدیران شعب و حوزه‌های ستادی ذیربط بودیم. با مرور اجمالی نتایج عملکرد شعب شاهد آن هستیم که ظرف این مدت خوشبختانه تعداد شعب سود ده به شکل ملموسی افزایش یافته و شعبی که در سال گذشته زیان‌ده بوده‌اند ، اکثر آنها با تلاش زیاد و برنامه‌ریزی مناسب به سود رسیده‌اند. ما به صورت مستمر وضعیت سود و زیان کلیه شعب را رصد و با برگزاری مجامع دوره‌ای، نقاط قابل بهبود را بررسی می‌کنیم.

در نیمه اول سال با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمرکز بر انجام آموزش‌های مجازی شبکه فروش و برگزاری کنفرانس‌های آنلاین جهت ارتقای توانمندی نمایندگان بود. در نیمه دوم سال برنامه‌های موثری در نظر گرفتیم که بخشی از آن نیز اجرایی گردید و مابقی آن تا پایان سال به سرانجام خواهد رسید. در ابتدا جشنواره فروش در رشته آتش سوزی راه‌اندازی شد و تمرکز آن بر ایجاد انگیزه نمایندگان برای فروش در شرایط سخت کرونا و جذب پرتفوی سود ده رشته آتش سوزی به صورت نقدی بود که توانستیم ظرف مدت سه ماه، فروش این رشته را دو برابر مدت مشابه برسانیم. در سه ماهه پایانی سال نیز اجرای کمپین اقیانوس آبی با محوریت جذب پرتفوی کم ریسک جدید در رشته‌های ( بدنه خودرو، آتش سوزی ، حوادث ) را در دستور کار قراردادیم که امیدواریم بتوانیم موفقیت جشنواره قبلی را تکرارکنیم.

بیمه معلم در سال گذشته همکاری خود را با استارت‌آپهای بیمه آغاز کرد و موازی با این اقدام ، تصمیم گرفتیم که خدمات آنلاین در حوزه فروش و خسارت را با تکیه بر توان داخلی مجموعه شرکت توسعه دهیم. بر این اساس در نیمه اول سال و ظرف مدت کوتاه، زیرساخت لازم برای فروش آنلاین بیمه نامه را در شرکت راه اندازی و ۵ محصول آنلاین را ارائه و در نیمه دوم سال ۳ محصول دیگر به سبد محصولات آنلاین اضافه نمودیم. با راه‎‌اندازی بازاریابی دیجیتال برای مشتریان بزرگ شرکت، تجربه جدیدی در فروش بیمه نامه آنلاین کسب شد. در ادامه امکان تمدید بیمه نامه در رشته‌های شخص ثالث و بدنه را به مجموعه خدمات اضافه شد.

پس از آن امکان ثبت اعلام خسارت آنلاین فراهم شد که خوشبختانه با توجه به تمایل جامعه به بهره‌گیری از خدمات اینترنتی در شرایط کرونا، با استقبال مناسبی مواجه و برنامه داریم این روند رو به رشد را توسعه و سهم قابل‌توجهی از فروش شرکت را به حوزه دیجیتال اختصاص دهیم. یکی از مهمترین معضلات در صنعت بیمه محدود و مشابه بودن محصولات در بین شرکت‌ها است که حق انتخاب محدودی برای مشتریان فراهم می‌سازد.

بر این اساس بیمه معلم به دنبال آن است تا با اضافه کردن شاخص‌های نوآوری، اقدام به ارائه محصولات بیمه جدید و متناسب با نیاز مشتری نماید. لیکن هنوز در ابتدای راه هستیم، چرا که لازمه آن انجام تحقیق و توسعه کافی در خصوص طراحی محصول و کسب مجوزهای لازم از نهاد ناظر می‌باشد. در برنامه استراتژیک شرکت بیمه معلم این موضوع تاکید شده است و در سال آتی این موضوع جدی‌تر دنبال می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.