×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین «جشنواره مدیریت دانش همراه اول» همگام با اوج‌گیری نقش دانش، نوآوری، پیدایش فناوری‌های نوین و اهمیت یافتن ارزش منابع دانشی در اداره سازمان‌ها و همچنین تجربه مثبت و کارآمد نخستین دوره، در دو روز(سی و یکم شهریور و یکم مهرماه) برگزار شد.
رویکرد این جشنواره «تحول دیجیتال» و در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز پنج ساله شرکت ارتباطات سیار ایران، با تجربه‌ای نو و سوار بر امواج فناوری به شکل ترکیبی از حضور مجازی و فیزیکی بود.
بنا بر تصمیم سیاستگذاران، این رویداد از یک جشنواره سالانه به سلسله رویدادهای مدیریت دانش تبدیل شده که دور نخست آن با تأکید بر حوزه‌های دانشی فنی برگزار و دوره‌های دانشی تجاری و مختص کل شرکت نیز در آذرماه و بهمن ماه سال جاری تشکیل خواهد شد.
همراه اول به‌عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی، همواره توجه ویژه‌‌ به موضوع مدیریت دانش به عنوان جزیی از اهداف استراتژیک خود دارد و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه که خروج شرکت‌های تامین‌کننده را در پی داشته، لزوم تبیین جایگاه مدیریت دانش و کارکردهای آن در شرکت را در اولویت خود قرار داده است.
بر این اساس مدیریت دانش همراه اول با هدف یکپارچه‌سازی سرمایه‌های دانشی در بخش‌های مختلف و تأثیرگذاری مستقیم بر مفاهیمی مانند مشتری‌مداری، یادگیری سازمانی، اعتلای فرهنگ سازمانی، رهبری و تصمیم‏‌گیری هوشمندانه، بازطراحی فرآیندها، تولید دانش جدید و تبدیل دانش ضمنی به صریح در راستای ارتقای سطح فعالیت‌ها و رسیدن به اهداف مورد نظر گام برداشته و  نخستین دوره این جشنواره که با تمرکز بر «مدیریت دانش با محوریت مفاهیم جدید شبکه» بود، با حضور مدیران ارشد و کارکنان منتخب شرکت ارتباطات سیار ایران سال گذشته و با هدف شناسایی و تجلیل از همکاران دانشی و برترین‌ها در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.