گروه : بانک و بیمه / خبر ویژه
دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان زنجان به همراه مدیران ارشد این بانک در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان زنجان بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمترسانی شایسته به مشتریان تأکید کرد و از همکاران خواست برای مدیریت منابع و مصارف در شعب برنامه ریزی کنند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده در این همایش که با حضور عضو هیأت مدیره، اعضای هیأت عامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد بانک برگزار شد، ضمن قدردانی از نقش آفرینی مطلوب و مناسب اداره امور شعب استان زنجان در موفقیت بانک، بر اهمیت مدیریت بهینه منابع و مصارف تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی پیشِ روی بانک، ایجاد حساسیت نسبت به عدم نوسان و ایجاد ثبات در بهبود تراز نقدینگی و مدیریت منابع و مصارف در شعب است.وی شعب را ویترین بانک دانست و گفت: با راه اندازی یک نظام پیشنهادات پویا در بانک بسیاری از مشکلات را حل خواهیم کرد و سعی داریم با ارائه ابزارها و لوازم مورد نیاز به شعب، زمینه تأمین خواسته های مدیران از شعب را فراهم کنیم.نجارزاده به کسب سهم از سپرده ها طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بانک باید با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد کند که چابک، سریع و به روز خدمات متمایز را به مشتریان خود ارائه دهد.مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، خاطرنشان کرد: همه باید با کارِ گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به اهداف بانک حرکت کنیم.نجارزاده در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری جامع را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست.مدیرعامل بانک ملی ایران شتاب بخشی در تحول دیجیتال را در بانک با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با ایجاد تحول بانکداری دیجیتال شاهد تسهیل و تسریع در تسهیلات دهی و رشد بازاریابی در بانک خواهیم بود.نجارزاده همچنین تقویت حوزه های بانکداری جامع را از دیگر برنامه های پیشِ رو خواند و گفت: در راستای تحقق اهداف بانک، شرکت های ابزاری و تابعه کاملاً در اختیار بانک خواهند بود.وی بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور پیشرو دانست و گفت: امسال قطعا سال متفاوتی خواهد بود و بانک در کسب سهم از بازار تلاش مضاعف خواهد کرد.وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود نیروهای توانمند در شعب دانست و ادامه داد: مسائل معیشتی کارکنان نیز مورد توجه مدیران ارشد بانک است و از ابزارهای مختلف در جهت رفع دغدغه همکاران محترم استفاده خواهد شد.نجارزاده به افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب اشاره کرد و افزود: انتصابات در بانک نیز براساس جوان گرایی و شایسته سالاری رقم خواهد خورد.در بخشی از این همایش نیز کارگروه تخصصی با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد که در این کارگروه به بیان مسائل و موضوعات مربوط به موضوعات مهم و اساسی بانک در امور اعتباری، منابع انسانی و فناوری اطلاعات پرداخته شد.در این کارگروه مباحث مهمی نظیر افزایش سهم از بازار، بهبود کفایت سرمایه، بهبود تراز نقدینگی، اصلاح فرآیندها، جذب منابع جدید، همسان سازی حقوق و مزایا و توسعه سامانه بام، افتتاح حساب های غیر حضوری، بروزرسانی ابزارها و تجهیزات در شعب، پرداخت تسهیلات غیرحضوری، سیاست های اعتباری، سامانه جامع اعتباری، بودجه بندی اعتباری و توسعه فعالیت های ارزی مطرح شد.در بخش دیگر این همایش نیز شاخص های عملکردی اداره امور شعب استان زنجان در بخش های مختلف توسط فقیهیان رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت.در بخش دیگری از این همایش شیروانی رئیس اداره امور شعب استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب، وضعیت کنونی این اداره را در شاخصه های مختلف ارائه نمود.در این همایش، کارکنان نیز به بیان نظرات، مسائل و موضوعات مربوطه پرداختند و راهکارهای لازم توسط مدیران ارشد ارائه شد.گفتنی است، این همایش با معرفی و تقدیر از سه رئیس شعبه موفق در استان زنجان به پایان رسید.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=194641