به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان وبلوچستان در این دیدار با توجه به شیوع بیماری کرونا به تدابیر سازمان تأمین اجتماعی در راستای کاهش مراجعه حضوری مخاطبین به شعب و کارگزاریهای سطح استان در قالب طرح ۳۰۷۰ اشاره کرد.
حمید ابراهیمی از غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت پرمخاطب این سازمان تا پایان بهمن ماه خبر داد و خواستار همراهی مجموعه استانداری در رابطه با اطلاع رسانی این طرح از طریق ظرفیتهای اطلاع رسانی استانداری با توجه به وسعت و پراکندگی استان شد .
وی با توجه به برگزاری آزمون مدیران آینده در سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: ارتقاء اداری همکاران در چهارچوب نتایج این آزمون خواهد بود و قطعا شایسته سالاری در تصدی پستها در سازمان مد نظر گرفته خواهد شد و در تلاش هستیم تا فرهنگ سازمانی مطلوب بر اساس شایسته سالاری را در سازمان نهادینه کنیم .
وی افزود: با توجه به حجم بالا مراجعه به شعب تامین اجتماعی با تلاش همکاران در شعب و برنامه ریزی مناسب نهایت سعی خود را در جهت تکریم ارباب رجوع انجام می دهیم .
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان وبلوچستان نیزدر این دیدار گفت: با توجه به اینکه مراجعین زیادی در خصوص تأمین اجتماعی داریم ، مدیریت سرمایه انسانی آسان نیست .
سیدزاده با اشاره به نگاه شایسته آقای ابراهیمی در رابطه با ارتقاء همکاران گفت: از اینکه تلاش دارید تا فرهنگ سازمانی مطلوب را اجرا کنید برای ما ارزشمند است و ما نیز حمایت خود را از انتصابات شما در قالب طرح مدیران آینده اعلام می داریم.
وی ضمن استقبال از ارائه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ اعلام آمادگی کرد تا در اولین جلسه ای که با حضور فرمانداران سراسر استان برگزار می شود از مدیرکل تأمین اجتماعی استان دعوت به عمل آورد تا ضمن شرکت در جلسه مذکور نسبت به اطلاع رسانی جامع و کامل طرح ۳۰۷۰ اقدام کند .
https://www.kioskekhabar.ir/?p=61827