×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳

رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی که در تهران برگزار شد، نشان “مدیر ارشد ارتباط گستر” را کسب کرد و نشان ویژه “روابط عمومی سرآمد” به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
کیوسک خبر ـ در نشان “مدیر ارشد ارتباط گستر” به مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری، آمده است: هیات داوران هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با هدف توسعه ارزش‌های متعالی ارتباطی، توسعه مردم‌داری، پی‌ریزی و گسترش ارتباطات انسانی، اجتماعی و شهروندی متقارن و همسنگ و پاسداشت منش تعاملی و ارتباطی، عنوان ” مدیر ارشد ارتباط گستر” را به دلیل انجام خدمات موثر، مساعدت و توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه‌ها و حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی شایسته حضرتعالی می‌داند و این نشان را به آن فرهیخته گرامی تقدیم می‌کند.
همچنین بر اساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و “نوزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی ایران” به دلیل سرآمدی و رعایت استانداردهای تعالی ارتباطی و اهتمام ویژه به سرآمدی و برتری در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های روابط عمومی و تلاش های مستمر برای ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و خدمات ارتباطی بخصوص در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اثربخش ، نشان ویژه ” روابط عمومی سرآمد” به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری تعلق گرفته است.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در هجدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، جلالی معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مدیران سازمان‌ها و شرکت ها حضور داشتند.
در این سمپوزیوم، پس از سخنان هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، پیام خانم “اتستکو سوگی هارا” رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز قرائت شد.
موضوع این دوره سمپوزیوم، “روابط عمومی شبکه ای” بود و در بخش مطالعه و پنل‌های علمی موردی، نقش این نوع روابط عمومی در صنعت گردشگری مورد توجه قرار گرفت.
در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، به موضوع “نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری” توجه ویژه ای شد.
این دوره از سمپوزیوم، با حمایت معنوی انجمن بین‌المللی روابط عمومی و مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.