به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش کاهش مراجعات، اطلاع رسانی مناسب و به موقع، ساده سازی و تسریع در پاسخگویی به مشتریان را از مهمترین رویکردهای این شرکت برای راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان عنوان کرد.
وی دریافت نظرات و پیشنهادات را از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برشمرد و اظهار داشت: علاقمندان به سرمایه گذاری می توانند برای دریافت تازه ترین اطلاعات در این خصوص، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۱۰۰۰۰۷۶۴ پیامک کرده تا شماره تماس آنها در سامانه ارتباط با مشتریان ثبت شود.
نظری افزود: در طراحی سازوکار جدید، علاقمندان به شرکت در مزایده های اعلامی می توانند اسناد مربوطه را به صورت غیرحضوری از وبسایت http://idctender.kish.ir خریداری کنند.
گفتنی است مخاطبان برای اطلاع از سایر خدمات و فعالیتهای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش می توانند به وب سایت IDC.KISH.IR مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۴۴۴۲۰۹۰۳-۰۷۶ اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=95429