×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
ربیعی: باید با نهایت دقت و جدیت برابر ماشین‌سازی بازی کنیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا،محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی اظهار کرد: ماشین‌سازی جزو تیم‌های خوب لیگ است و بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد. امیدوارم میزبان خوبی باشیم. رتبه این تیم شایسته عملکرد آن‌ها نیست و ما می‌دانیم چقدر باید برابر آن‌ها باهوش عمل کنیم و تمام تلاش خود را به کار بگیریم زیرا به هر حال آن‌ها موفق شده‌اند ۳ گل به سپاهان بزنند. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و با نهایت دقت و جدیت بازی فردا را دنبال کنیم.
وی درباره شرایط تیمش گفت: بازی با فولاد هم بازی سختی بود و این تیم خیلی به حریفانش موقعیت نمی‌دهد. در مدار برنامه‌ریزی دیدار با فولاد، بازیکنان توانستند اکثر برنامه‌های ما را اجرا کنند و یکی دو اشتباه داشتیم. در حالت کلی توانستیم بسیاری از حملات فولاد را خنثی کنیم. بازی در خوزستان سخت است و اگر خوش‌شانس بودیم و در همان نیمه اول به گل می‌رسیدیم، روند بازی تغییر می‌کرد. فولاد نماینده ایران در آسیا است و مدیریت و کادر فنی قابل احترامی دارد. تکلیف ما با بازی فردا مشخص است و چیزی که برایمان اهمیت دارد، هوشمندانه و با برنامه بازی کردن در تمانی دقایق است. چندین بازیکن خود را نداریم و از این لحاظ کار سختی داریم.
ربیعی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: ناصر سالاری، قائم اسلامی‌خواه و رهیم زهیوی را نخواهیم داشت و در تمرین امروز برای محمدحسین کریم‌زاده یک کشیدگی به وجود آمده و باید تا ۲ ساعت دیگر وضع او را ببینیم. این مشکلات را داریم و تمهیدادت زیادی هم برای این دیدیم و سعی کردیم آسیب‌دیدگی‌ها را به کمترین حد آن برسانیم اما دلیل اصلی آن، تداخل زمین طبیعی و مصنوعی و دائم السفر بودن تیم ما است. مصدومیت‌هایی مثل کمر و دیسک کمر برای من مربی قابل توجیه نیست و نمی‌دانم چرا باید چنین مصدومیت‌هایی رخ دهد ولی مجبوریم با آن کنار بیاییم. گروه پزشکی و بدنسازی در تلاش برای پیشگیری از این مصدومیت‌ها هستند و سعی می‌کنیم خود را آماده این بازی کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.