
روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی
بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ درحالی برنامه ۸٫۵ همتی خود را محقق کرد که اصلاح سبد پرتفو و خروج از بیمه نامههای زیان ده را اجرایی کرد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، سال ۱۴۰۳ برای شرکت بیمه رازی در حالی پایان یافت که در ماههای ابتدایی سال در پی حضور علیرضا حجتی به عنوان مدیرعامل این شرکت، مسیر حرکتی بیمه رازی تا حدودی تغییر کرد و حجم قابل توجهی از فعالیتها به سمت معرفی و فروش بیمه نامه به صورت برخط سوق پیدا کرد و در کنار آن بیمه نامههای مهم و تاثیرگذار بر زندگی افراد همچون بیمه نامههای آتش سوزی و زندگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. البته ناگفته نماند که در این سال سامانههای برخط صدور بیمه نامه و ارزیابی خسارت همچون رازینت، یارا و رازیتک رونمایی و مورد استفاده قرار گرفت.
فعالیتهای شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ تنها معطوف به رشد، ارتقا و تعریف زیرساختها نبوده و محصولات جدید و اختصاصی از سوی شرکت بیمه رازی به صنعت و بازار بیمه کشور معرفی شده است، از این موارد میتوان به بیمه زیگورات، همای رازی، هما پلاس، بیمه یدک، بیمه دانشنامه الکترونیکی اشاره کرد که معرفی این دست بیمهنامهها با جشنوارههای فروش با محوریت نمایندگان همراه بود. لازم به ذکر است با این استراتژی شرکت موفق گردید به اهداف تعیین شده توسط هیات مدیره دست پیدا کند.
شرکت بیمه رازی با اصلاح پرتفو توانست سهم بیمه های زندگی را از ۳ درصد به ۱۱ درصد و سهم رشتههای زیان ده را به کمتر از ۵۰ درصد کاهش دهد که این رویه و استراتژی موجبات سود دهی شرکت را در پایان سال ۱۴۰۳ فراهم کرد.
همچنین یکی از مهمترین اقدامات انجام شده رضایتمندی زیان دیده گان بود که شرکت بیمه رازی با اقدامات موثر خود و با درایت مدیرعامل و تلاش همه جانبه همکاران ستادی و شعب حداکثر خسارت های اعلام شده را پرداخت نمود که این امر باعث تقویت برند شرکت و تلاش مضاعف شبکه فروش را به همراه داشت.
منبع خبر : کیوسک خبر
https://www.kioskekhabar.ir/?p=260881