×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

​منابع مشتریان بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران در ۴ ماهه نخست سال جاری ۲۵ درصد رشد ثبت کرد و با کامل شدن ابعاد سخت­ افزاری و نرم­ افزاری این بخش، موفقیت بانک در این بخش با رشد بیشتری همراه خواهد بود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، عضو هیئت‌مدیره این بانک با اعلام این خبر افزود: اداره کل بانکداری شرکتی به منظور خلق راه­ حل‌های بانکی و مالی در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی­ سازی شده برای پاسخگویی به نیازهای ویژه مشتریان ارزش‌آفرین، از حدود ۱۰ ماه پیش در مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی این بانک قرار گرفت و منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش طی این مدت مجموعاً ۳۶ درصد رشد داشته که ۲۵ درصد آن مربوط به ۴ ماه نخست امسال بوده است. مقایسه این روند با سایر بانک‌ها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آنها را به خود جلب کند.

وی همچنین از تخصیص ۱۰ مدیر ارتباط با مشتری (RM) که از همکاران زبده شبکه بانک صادرات ایران هستند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک خبر داد و گفت: هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت می­کنند و به صورت تمام‌وقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.

عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران در ادامه ارائه خدمات و مشاوره های مالی و سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه های بانکداری شرکتی برشمرد و گفت: با راه‌اندازی سامانه بانکداری شرکتی در آینده ه­ای نزدیک بسیاری از خدمات مورد نیاز مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.