×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳
رفاه پربازدید و فعال، پیشگام و نوین / گزارش از روز دوم و سوم نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

در دو روز میانی از چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو، رفاه حضوری پررنگ داشت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ روزهای میانی نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو که برای چهارمین بار در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، با نشست‌های متعدد به میزبانی رفاه، جذاب‌تر و پربارتر بود.

اردوی دانش‌آموزان در غرفه رفاه

از اتفاقات جالب توجه این روزها، حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در راستای آشنایی با تاریخچه، عملکرد و برندینگ رفاه و همچنین مسائل پایه‌ای صنعت خرده‌فروشی بود.

پنلیست‌های رفاه در ایران ریتیل شو / شاهدی دانش خود را به رخ کشید

پس از سرکار خانم ملکی این‌بار جناب آقای شاهدی رییس گسترش کسب و کار و فضاهای تجاری رفاه به عنوان مدیر پنلی آموزشی مجری و میزبان مدیران برندهای معتبر و بزرگ بود.

شاهدی در این پنل در رابطه با «جایگاه برندهای پوشاک در تعالی صنعت خرده‌فروشی» به گفتگو با پنج مدیر دیگر در این حوزه پرداخت.

امروز در غرفه رفاه چه گذشت؟

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه همانند سال‌های اخیر به عنوان مجموعه‌ای نوین و پیشگام در صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد و از پربازدیدترین غرفه‌های روز نخست نمایشگاه بود.
همچنین دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به همراه سایر مدیران در غرفه رفاه حضور گرمی داشتند و با میهمانان رفاه دیدار و گفتگو کردند.

ایران ریتیل شو چیست؟

ایران ریتیل شو، نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته است.

به‌صورت کلی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه‌بر تأثیر بر توسعه شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به شکل‌دهی تعامل و ارتباط گسترده با متخصصان جهانی این حوزه منتهی می‌شود.
همچنین برگزاری چنین رویدادی می‌تواند بستری برای تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی باشد.
تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربه‌ها و دستاوردهای جهانی در زمینه خرده‌فروشی می‌تواند بخشی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه باشد.
صنعت خرده‌فروشی در مقیاس جهانی، در مقایسه با کشور ما که صنعت خرده‌فروشی مدرن جنبش نوینی از مناسبات فروش در شاکله اقتصاد ملی محسوب می‌شود، بسیار عظیم و پیشرفته است و رفاه به عنوان پیشگام صنعت خرده‌فروشی ایران و خاورمیانه ملزم به شرکت در چنین نمایشگاهی است.

اهداف رفاه از شرکت در این نمایشگاه:

۱.برقراری ارتباط کاری موثر با بزرگان صنعت ریتیل

۲.توسعه شعب در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری

۳.مذاکره‌ با تأمین‌کنندگان جدید برای شرکت رفاه

۴.تبیین و توضیح فعالیت‌های مرتبط با رفاه‌کارت

۵.معرفی رویکرد نوین رفاه در حوزه خرده‌فروشی به شرکت‌کنندگان نمایشگاه

۶.استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه در راستای آگاه‌سازی پرسنل

۷.برقراری ارتباط مستقیم با تأمین‌کنندگان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه

فروشگاه‌ زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از حامیان اصلی برگزاری این نمایشگاه، در ایران‌ریتیل‌شو حضوری پررنگ و تأثیرگذار دارد و در سالن ۳۵ و غرفه ۷ تا تاریخ پنجم مردادماه، میزبان مراجعه کنندگان محترم می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.