×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
رقابت‌های فوتبال، کشتی، بسکتبال و والیبال طبق برنامه برگزار می‌شود

«لاله حاکمی» رئیس کمیته سلامت فدراسیون پزشکی روز یکشنبه در گفت و گویی در خصوص برگزاری لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: دیروز با سرپرست فدراسیون صحبت کردم و قرار بود لیگ زودتر برگزار شود اما شروع آن را چند روز عقب انداختند. امیدوارم در صورت برگزاری مسابقات، موارد پزشکی بهتر رعایت شوند. وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، دستورالعمل‌ پروتکل‌ها را تایید کردند که فدراسیون‌ها متعهد شدند تا پروتکل‌ها را رعایت کنند. 
وی ادامه داد: با توجه به پیک جدید کرونا، برگزاری مسابقات ریسک است. اگر امکان عقب انداختن مسابقات وجود داشته باشد باید فدراسیون ها این کار را انجام دهند چرا که آمار مرگ در این بیماری بالا رفته است.
رئیس کمیته سلامت فدراسیون پزشکی درباره مبتلا شدن برخی از ورزشکاران به بیماری کرونا، گفت: آن‌ها نیز مانند مردم در سطح جامعه زندگی می‌کنند و ممکن است که درگیر این بیماری شوند.
حاکمی در خصوص تاثیر شرایط ویژه محدودیت‌ها بر روی شهرهای جدید و نحوه برگزاری لیگ‌های ورزشی، اظهار داشت: به طور قطع این محدودیت‌ها تاثیر بسیار زیادی بر روی لیگ‌های ورزشی دارد. فدراسیون پزشکی هر هفته در حال رصد شرایط خاص است و ممکن است لیگ‌ها دوباره عقب بیافتند و حتی هر روز دستورالعمل جدیدی صادر شود.
وی در مورد آخرین وضعیت برگزاری لیگ‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال و کشتی، تصریح کرد: تا الان تصمیم بر این است که این لیگ‌ها طبق برنامه برگزار شود اما ممکن است حتی تا یک ساعت دیگر این تصمیم عوض شود. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.