×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

در همایش رونمایی از سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو، با پیام مدیرعامل این شرکت، و حضور دیگر مدیران ارشد این سامانه با هدف بهبود مدیریت و بهره‌وری پروژه‌ها برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر، در پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو آمده است: کمک به اقتصاد رو به رشد و مقاومتی کشور و اجرای پروژه‌های زیرساختی، با استفاده از بروزترین و بهترین راه‌حل‌ها، تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و به کارگیری فناوری روز در سطح استانداردهای جهانی امکان‌پذیر خواهد بود. از این رو در این برهه از زمان، براساس نظام توسعه و راهبرد پروژه‌ها در گروه چادرملو و در راستای مدیریت بهتر پروژه‌ها، ارتقای جریان و ثبت دانش و اطلاعات حاصل از آنها، «سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو» راه‌اندازی شده است .
وی افزوده است : انتظار می‌رود کلیه شرکت‌ها، مجریان طرح‌ها و مدیران پروژه‌ها، ضمن بهره‌برداری از این سامانه، ارتباط موثر و سازنده‌ای با آن برقرار کنند و با ایجاد یک ارتباط دوطرفه موثر با نظام نظارت بر پروژه‌ها و سامانه مذکور، اثرات راهبردی در پیشبرد پروژه‌ها و اعتلای گروه معظم چادرملو داشته و همچون همیشه برای ایران و ایرانیان افتخار آفرین باشند.
دکتر حسینی، مدیرعامل شرکت سی پی جی پارس نیز در این مراسم اظهار داشت: در عصر هوش مصنوعی، استفاده از نظام‌های کارآمد و سیستم‌های پیشرفته برای افزایش سرعت، دقت و کیفیت کار در بنگاه‌های اقتصادی ضروری است. شرکت سی پی جی پارس به عنوان بازوی اجرایی چادرملو، با راه‌اندازی دفتر PM و بهره‌برداری از سامانه‌ای هوشمند، اطلاعات منسجم و یکپارچه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
حسینی تاکید کرد: برای بهره‌برداری از این سامانه، تیم‌ها در قالب گروه‌هایی با هم رقابت می‌کنند تا اطلاعات خود را به صورت یکپارچه و منسجم وارد سامانه کنند. ما یک لیگ رقابتی تشکیل داده‌ایم که به انگیزه بیشتر تیم‌ها کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف خود برسند.”
مهندس تاج‌پور، معاون توسعه شرکت چادرملو نیز اعلام کرد: “گروه چادرملو حدود هفتاد پروژه تحت نظارت دفتر مدیریت پروژه‌ها قرار دارد و با راه‌اندازی این سامانه، عملیات یکپارچه‌سازی پروژه‌ها و گزارش‌ها به صورت برخط آغاز می‌شود. این سامانه به ایجاد نظم و انسجام در توسعه پروژه‌ها کمک می‌کند.”
تاج‌پور از همکاری شرکت‌ها و مجریان طرح‌ها با دفتر معاونت توسعه شرکت چادرملو تشکر کرد و افزود: “با همکاری مستمر، چادرملو به عنوان نماد توسعه پایدار کشور به رتبه‌های بالاتری خواهد رسید و سربلندی ایران عزیز را به ارمغان خواهد آورد.
در ادامه، دکتر اسماعیل خرم، معاون مالی و سرمایه انسانی چادرملو به طرح‌های توسعه‌ای شرکت اشاره کرد و گفت: گروه چادرملو در حال اجرای پروژه‌های مختلفی از جمله تولید فراریاژها، نیروگاه سیکل ترکیبی، نیروگاه انرژی خورشیدی و تولید الکترود است. در سال ۱۴۰۲، چادرملو موفق به تأمین و تولید بخش بزرگی از زنجیره ارزش فولاد کشور شده است.
خرم افزود: فروش محصولات چادرملو در سال گذشته به ۵۶ هزار میلیارد تومان رسید و سود خالص شرکت ۲۵٫۱۴ هزار میلیارد تومان بود. این شرکت ۱۶٫۳ درصد از سود خالص خود را در طرح‌ها و پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده است که معادل ۱۶ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
وی بر اهمیت کنترل و پایش سرمایه‌گذاری‌ها تأکید کرد و بیان داشت: این سرمایه‌گذاری‌ها باید به صورت بایسته کنترل شوند تا طرح‌های اجرایی چادرملو در موعد مقرر به پایان برسند و از سهامداران محترم صیانت شود.
خرم در پایان اظهار داشت: چادرملو رتبه دوازدهم ارزش بازار بورس را در اختیار دارد و ارزش بازار آن به ۹۴۳ هزار میلیارد تومان رسیده است. این سامانه باید دو مزیت اصلی داشته باشد: اطلاعات سطح و قابل ارتقاء و اطلاعات به موقع و در موعد مقرر بارگذاری شود تا بتوان اطلاعات برخط و زنده را در اختیار داشت.
این همایش نشان‌دهنده عزم جدی گروه چادرملو برای استفاده از فناوری‌های پیشرفته و ارتقای مدیریت پروژه‌ها بود. با این اقدام، چادرملو به سوی آینده‌ای روشن‌تر و بهره‌ورتر گام برمی‌دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.