×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳
رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

بهره مندی از فرآیند های ارتباطی عصردیجیتال، رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز برای انعکاس واقعیت هاست.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی، ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر به روز شدن دانش ارتباطات در سازمان ها، گفت: روابط عمومی ها می بایست در مسیر همگام شدن با فنآوری های ارتباطی و بکارگیری آنها در پی ایجاد ارتباط هدفمند با مخاطبان بالفعل و بالقوه خود باشند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تصریح قرار گرفتن روابط عمومی در مراجع تصمیم گیر سازمان ها، اظهار داشت: امروز نقش روابط عمومی ها در فرایند تصمیم گیری های هدفمند به عنوان یکی از شاخص های مدیریتی در بسیاری از سازمان های پیشرو مورد پذیرش قرار گرفته است.
مسعود بادین، با اشاره به ضرورت برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت تحقق اهداف ، بیان داشت: روابط عمومی ها باید با برنامه ریزی سنجیده و دقیق ، فرصت های رسانه ای را در جهت تحقق اهداف سازمانی بکار گیرند.
مدیر عامل بیمه آسیا، با تاکید بر عملکرد روابط عمومی در حوزه اقتصادی، گفت: روابط عمومی های شرکت های بیمه می بایست با استفاده از رصد شاخص های کمی و کیفی اقتصادی، درجهت گیری ارتباطی سهامداران، نمایندگان، بیمه گذاران و کارکنان نقش آفرینی کنند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا ، تبیین و تحقق شعار «بیمه آسیا نماد اعتماد و اطمینان» را نتیجه شفاف سازی و انعکاس واقعیات عملکرد شرکت دانست که گام های بسیار خوبی در این خصوص برداشته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.