×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
زبده: به خاطر اختلاف با اعضای هیات مدیره استقلال استعفا نکردم

«هادی زبده شیرکوهی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استعفای من از سمت هیات مدیره باشگاه استقلال مربوط به امروز و دیروز نیست و دو ماه پیش این استعفا را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کردم.
وی افزود: در متن استعفای خود نوشته بودم به دلیل مشکلات شخصی و گرفتاری‌های کاری که دارم، نمی‌توانم در خدمت باشگاه استقلال باشم و از وزیر ورزش و جوانان خواستم این استعفا را بپذیرد اما از آنجایی که وی به من لطف داشت، آن را قبول نکرده و خواست همچنان به فعالیت خود ادامه دهم.
عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این استعفا به اختلاف با سایر مدیران مدیران ارشد آبی‌پوشان مطرح می‌شود یا خیر؟ گفت: خیر، اصلا چنین چیزی مطرح نیست و هیچ‌گونه اختلافی با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نداشتم.
زبده خاطرنشان کرد: من به واسطه شرایطی که وجود داشت و اعلام کردم دوباره از وزارت ورزش و جوانان درخواست کردم استعفایم را قبول کنند که گویا این بار پذیرفته شده است.
وی تاکید کرد: به صورت تلویحی به من اعلام کرده‌اند این استعفا قبول شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به صورت رسمی این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدوارم استقلال روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد و بتواند در پایان فصل دل هواداران خود را شاد کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.